یک شبی مجنون نمازش را شکست

 

                                            بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

                                            فارغ از جام الستش کرده بود

گفت یارب از چه خوارم کرده ای

                                             بر صلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام زین عشق دلخونم مکن

                                              من که مجنونم تو مجنونم مکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

                                              این تو و لیلای تو من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم

                                               در رگت پنهان و پیدایت منم

سالها با جور لیلا ساختی

                                               من کنارت بودم و نشناختی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط در دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:,

ساعت 15:58 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت